Wednesday, April 22, 2009

5.0 Kaedah Kajian

5.1 Pemerhatian

Saya telah mennjalankan kaedah pemerhatian di sekelilng kawasan SS19. Pemerhatian dibuat lagi untuk melakar kawasan kajian. Kaedah ini telah membantu saya merangka borang soal selidik saya.

5.2 Temu Bual

Saya telah menemu bual beberapa orang penduduk SS19 untuk mendapatkan maklumat-maklumat untuk kajian saya. Sikap terbuka mereka telah memudahkan kajian ini dan membolehkan saya menyiapkan dalam masa yang di tetapkan. Dengan ini, saya lebih memahami tentang jenis-jenis kegiatan ekonomi di SS19.

5.3 Soal Selidik

Saya telah menyediakan borang-borang soal selidik untuk menyoal penduduk SS19 tentang kegiatan ekonomi serta sumbangannya. Borang ini ialah disikan oleh pemilik kedai tentang Sumbangan Ekonomi terhadap Pembanggunan Kawasan Kajian SS19. Dari borang tersebut, kami telah memperolehi maklumat-maklumat yang kami memerlukan.

5.4 Rujukan

Saya telah membuat rujukan di pusat sumber untuk mendapat komposisi penduduk di SS19. Buku Geografi juga banyak membantu tentang senarai aspek-aspek penting.

6 comments:

  1. DUDE PLEASE THROW AWAY THOSE GAY STUFF.. keep it real man!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete